TUINEN ZOALS U DAT WILT

Wij maken tuinen op maat. Precies volgens uw wensen. Ook als dat betekent dat we tijdens de werkzaamheden een ontwerp moeten veranderen of plannen moeten bijstellen. Dan zorgen we daar ter plekke voor.

ALLROUND HOVENIERSBEDRIJF

Hoveniersbedrijf Van Dijk is opgericht door Edwin van Dijk. Na jaren bij een hoveniersbedrijf gewerkt te hebben, besloot hij in 1999 voor zichzelf te beginnen. Toen nog als zzp’er, maar inmiddels heeft Van Dijk een allround hoveniersbedrijf dat iedere dag tuinen aanlegt, ontwerpt en onderhoudt. Het bedrijf is gevestigd in Lienden aan de Jacob van der Leeweg 2. Hier kunt u al onze materialen zien en inspiratie opdoen voor uw eigen tuin.

VOOR IEDERE TUIN EEN OPLOSSING

Van aanplant tot het installeren van verlichting en het uitvoeren van grondwerk. We regelen alles op groengebied voor ons vertrouwde en diverse klantenbestand, bestaande uit particulieren, bedrijven en zorginstellingen. De materialen en machines die we gebruiken zijn geselecteerd op kwaliteit en duurzaamheid. Het wagen- en machinepark is continu onderhevig aan vernieuwingen, zodat we efficiënt en flexibel kunnen blijven werken.

WAT KUNNEN WIJ VOOR U BETEKENEN

TUINONTWERP: Klassiek, modern, romantisch of onderhoudsvriendelijk? Voor elke tuin maken wij tuinontwerpen op maat.

TUINAANLEG: Tuinen passend bij de stijl van uw huis en rekening houdend met het karakter van de omgeving. Aangelegd met aandacht voor afwerking en oog voor details.

TUINONDERHOUD: Iedere tuin vraagt om onderhoud. Heeft u niet de tijd, kennis of materialen in huis om uw tuin te onderhouden? Dan doen wij het voor u.

TUINPRODUCTEN: Van tuinornamenten en vijvers tot en met tuinhuizen en verrassende erfafscheidingen. Laat je inspireren door onze producten.

HOVENIERSBEDRIJF VAN DIJK

Jacob v/d Leeweg 2